Followers

Blackberry !

salam ,

apa kena dengan blackberry ?? adakah aku dapat handphone blackberry ?? oh , tidak ! itu semua angan-angan sahaja buat masa sekarang . sebenarnya aku dapat makan buah blackberry semalam *teruja* kalau dekat blog lama aku dulu tu , aku pernah cerita pasal nak makan buah blackberry tapi aku tak dapat sebab nak beli mahal sangat rm16++ . tetapi semalam aku pergi tesco , saja jelah nak tengok buah blackberry dan kebetulan harganya baru rm8 . wow , murah jika dibandingkan dengan harga sebelum ini ! aku sangat excited nak makan buah tu sebab dah lama mengidam nak cuba makan dan rasa . hehehe ^^




ini dia buah blackberry <3

rasanya agak masam , barangkali aku dapat yang belum beberapa masak . tapi ada sekali tu aku makan , manis rasanya seperti anggur . lain kali nak beli lagi buah ni TAPI kalau murah jelah . hehehe . kalau makan dengan yogurt mest sedap jugak , boleh cuba lain kali . hehehe ^^

No comments: