Followers

Kembali Aktif :P

SALAM PETANG ,

Rasanya sudah berbulan-bulan aku meninggalkan belog kesayangan ni . hehe . almaklumlah tak ada internet untuk buka belog dan masalah kesibukan yang melanda . hahaha :P
Pada hari ahad hari tu , aku dah mula masuk belajar dekat POLISAS . Setelah hampir setahun aku tanam anggur dirumah , akhirnya aku pergi belajar . alhamdulillah aku berpeluang untuk melanjutkan pelajaran biar pun hanya di politeknik . syukur ! aku mula lapor diri pada 10.12.12 dan sudah seminggu 1 hari aku disini . semuanya okey tapi rasa penatlah sebab POLISAS ni nak ke kelas jauh lepas tu dari kamsis nak ke kelas kena daki bukit . lenguh sudah badan-badan ni ! yang paling best , course aku yang paling jauhhhhhhhhh ! memang kurus la aku lepas ni . hahaha :p
Harini 17.12.12 hari pertama ke kelas . rasa berdebar pun ada dan rasa semangat nak pakai labcoat ! hahaha :p kini aku telah pn setapak ke alam yang kejayaan . Aku berdoa agar aku jugak mampu berjaya seperti orang lain ! insyaallah :) selain itu aku jugak mula hidup berdikari dan jauh dari keluarga yang tersayang :'( yela selalunya keluarga ada je dengan aku tapi sekarang tidak lagi . semuanya aku kena buat sendiri . tapi takpe sebab sampai bila aku nak berharap pada oranglain walaupun mereka keluarga aku .
aku bersyukur sebab dekat sini aku dapat kawan-kawan yang sekepala macam aku dan masuklah dengan cara aku ni . hehehe . tapi boleh dikatakan , kebanyakkan pelajar yang dekat sini semuanya orang utara . jangan nanti aku balik melaka cakap macam orang utara sudahlah . hahaha :p
tak ada idea nak tulis apa , jomla layan gambar-gambar aku :)


roomate 


member sama course

ini semalam dekat teluk cempedak 

teluk cempedak

ini aku . hehehe :p

ini pulak tadi masa dekat makmal . masing-masing 
teruja amik gambar sebab kali pertama pakai lab coat .
gaya ala-ala doktor gitu . hahaha :p
#perasan


notekaki : ada masa aku story lagi !

No comments: