Followers

Menghitung hari !

Selamat malam ,

Lagi 4hari aku akan balik melaka . rasa tak sabar sangat dan kalau boleh nak cepatkan je masanya tu ! hehehe :p aku punya tiket pukul 8.30 pagi pada hari sabtu . semoga semuanya berjalan dengan lancar , yela ni bukan negeri asal aku dan aku masih baru lagi disini , jadinya perlu berhati-hatilah . setakat ni aku tak jumpa lagi yang duduk melaka macam aku . jadinya kena la balik sorang-sorang . mata ni pun dah kuyu je tapi tetap nak update belog . huhu . oklah aku nak cerita sikit pasal classmate aku . dalam kelas aku ada 34 orang dan 5 orang je lelaki ! hehehe :P memang kena bulilah diaorang . kebanyakkan kawan sekelas aku dari utara , kalau dari selatan ni boleh dikira dengan jari . hehe . pembelajaran berjalan dengan lancar dan semuanya okey . tapi agak memenatkan bila kelas jauh tapi lama-lama insyaallah semuanya akan jadi kebiasaan . mata dah makin kecik , idea pun tak ada nak tulis apa . lebih baik aku tidur dulu :) 
pape pun selamat malam semua ! ada masa aku update belog lagi okeyyy :P

No comments: