Followers

Pahang--->Melaka--->JB

Salam petang ,

Harini baru sempat nak update belog sebab dari hari sabtu hingga ke hari ahad aku sangatlah busyy . dah macam pelarian pulak bila diingatkan semula . haha :p 
kisah aku bermula dari Pahang--->Melaka--->JB . hari sabtu , pukul 7.30 macam tu aku keluar untuk tunggu bus untuk ke terminal . masa tengah tulis nama dekat guard , aku terdengar bunyi bus . hati jadi tak tentu arah , aku cepat-cepat lari turun bukit sebab nak kejar bus punya pasal . pagi-pagi dah berpeluh macam berjogging . hahaha . tapi selamat driver bus tu nampak , si anis dengan eiyra pun aku tak sempat nak salam sebab nak kejar bus punya pasal . hehe . bila tiba terminal , aku terus tunggu dekat tempat bus , sorang-sorang pulak tu . muka macam dah biase je . hihihi :p dalam bus aku ni dok berbual dengan orang sebelah aku , lelaki chinese . lepas bebrapa jam dalam bus , aku tiba melaka . tiba je rumah , anak buah aku masing-masing excited datang dekat aku . semua rindu dekat aku , yola dah 2minggu tak ada dekat rumah . hehehe . lepak sekejap dengan family , aku siap-siap untuk pergi JB pulak . dalam pukul 4.30 macam tu dah gerak pergi JB sebab akak aku ada buat akikah untuk anak dia , amar mikail <3
penat balik dari pahang pun tak hilang lagi , lepas tu dah pergi JB . bermalam dekat rumah pun tak sempat lagi sebab pergi JB . malam dalam pukul 9 malam macam tu baru tiba rumah makcik aku dekat tampoi . esoknya baru pergi pontian untuk majlis aqiqah amar mikail . rindu sangat dekat amar mikail , dah semangat dah badan dia + botak . hahaha :p tapi tetap comel yeee :)
aku ni cuti seminggu je , tah bila balik lagi . sob sob :'( lepas tu assignment ada banyak pulak tu . tidur yang hari tu pun tak dapat nak qadak lagi . hahahaha :p badan pun lenguh-lenguh , kalau dapat urut pun mesti syokk ! tapi itu semua angan-angan . heee . tak tahu nak cakap apa lagi , jomlayan gambar jelah . hehe :)



with ainul jazmine .

mak & amar mikail .

aku dan amar <3


p/s : terima kasih sudi luangkan masa disini :)

No comments: