Followers

Nabila Aziz Punye Beloggg

Selamat pagi penduduk blogger sekalian ,

Dah lama aku tak menjenguk penduduk disini sebab jarang online dekat latop lebih banyak online dekat handphone sahaja . Bila dah lama tak update belog ni , nak tulis apa pun tiada idea , rasa macam baru kali pertama update pun ada . hehehe . oklah , aku tulis apa yang aku rasa dan ingin aku kongsikan okey . Pertama sekali aku nak cakap yang umur aku dah pun tambah 1 angka dari 18->19 tahun pada 26/01 iaitu semalam . hehehe . ramai yang wish tapi antara wish yang paling istimewa yang aku dapat ialah dari mak aku . hehe . biarpun mak aku lupa sebab sibuk tapi seronok sebab mak wish . biarpun tiada hadiah yang mak aku berikan , cukuplah doa sudah cukup bermakna bagi aku . Lepas tu ramai lagi kawan-kawan aku yang wish , yang nyanyi untuk aku pun ada . so sweet diaorang ni . hehehe . aku rasa terharu dengan diaorang . thanks kawan-kawan !  habis satu cerita , cerita lain pulak sekarang ni aku ada dekat melaka . hari isnin baru balik . rasa seronok dapat balik , dapat makan yang sedap-sedap pulak tu . hahaha . aku macam orang kebulur yang dah lama tak makan . hahaha . makan tak ingat dunia langsung ! lepas tu bangun tidur pun lambat , macam qadak balik tidur yang tak puas masa dekat poli tu . hahaha . buruk perangai ! pastu benda wajib bila balik melaka , mesti perjalan-jalan dengan bff aku . semalam aku keluar dengan hana dan amin . saja je jalan-jalan tengok apa perubahan melaka ni . hehehe . almaklumlah , perantauankan . nanti balik lagi masa raya cina jelah , sedihnyaaaaa :(
kehidupan sebagai pelajar yang jauh dari negeri sendiri , macam nilah . selamat aku bukan dapat dekat perak ke atau mana-mana yang lebih jauh . kalau tu lagi lah aku tak balik melaka . oh , tak sanggupppppppppp !
bersyukur sangat dapat pahang je , kira dekatlah jugak dengan melaka . hehehe .
esok aku baru balik poli , orang lain hari ni dah balik tapi aku esok , sweettttt sangatkan . hahaha . sebab aku ada appoinment gigi ! tak sabar sangat nak jumpa doktor gigi . nak tukar getah warna lain . sebab dah berapa kali dah aku tak dapat pergi appoinment tu hanya sebab nak masuk poli lah ni . esok tak kira , nak jumpa doktor gigi jugak !!
okeylaa , nanti aku update lagi . ni jawab quiz pun belum lagi , semuanya kelaut sebab dah layan belog dengan facebook . hahaha . assalamualaikum :D


hana and me :)


2 comments:

Hanna Nabiella said...

heppy belated befday nabila..May ALLAH bless u.. hanna pun 19gak tahun nie, tapi bulan 8 la, lmbt sikit. haha. btw, nice pic ;)
jemput ke blog hanna plak.. ^^
http://farhanabiella.blogspot.com/2013/01/what-was-your-first-impression-of-me-erk.html

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)