Followers

2 cerita dalam 1 entri

salam ,

semenjak dua menjak ni , eh bukan bermenjakmenjak ni aku rasa nak tampar-tampar , pukul-pukul je laptop ni ! sebab dia asyik buat hal je , gayanya mintak ganti baru je ! dia selalu hang dengan cara gelapkan skrin tu sendiri , seolah-olah gelaplah hidupku ~ selalu sangat macam tu , biaselah latop dah tua dan window pun copy je pun . kesian ! kesian dekat aku sebab aku dapat semua nya yang tinggal hujung-hujung nyawa je dan asyik buat hal pulak tu . seolah-olah dia mintak rehat untuk selamanya . setelah beberapa tahun berkhidmat untuk abang aku , sekarang kena berkhidmat untuk aku pulak dia rase penat . tapi apa kan daya , duit pun tak ada nak beli laptop baru nampaknya pakailah sampai dia mati terus . kahkahkah :P tapi aku takut bila aku sambung belajar nanti laptop ni buat hal je , masa tu memang ke lautlah kau laptop ~ hahahaha . selagi berfungsi , aku akan pakai tapi kalau dah mati terus , memang dia mintak ganti baru lah tu . hehehe ^^


************************************************************************



sekarang ni , mood untuk aku bercraft semula dah datang . setelah bercuti panjang menjahit , sekarAng waktunya aku mula mengumpul duit ! daripada duduk rumah tak buat ape , baik aku menjahit balik . ada jugak duit masukkan . puncanya asyik kena membebel dengan kekasih hati sebab tak keje-keje ! hahahahaha . so jawapnya , aku buat craft jelah . hihihi . aku dah pos dekat akak sedara aku untuk jualkan dekat uni dia . ada 13 jenis mintak dia jualkan . moga-moga berjaya mendapat sambutan , insyaallah amin . disebabkan aku tak sekolah , susah untuk aku jual barang-barang craft aku tu . kalau dekat fb pulak , susah jugak dapat sambutan . tapi aku tetap usaha jugak moga ada yang berminat mahu beli , amin . aku percaya setiap orang ada rezeki masing-masing namun aku berharap rezeki aku dimurahkan dan ramai yang beli hasil craft aku . amin :D



KEYCHAIN :






FLOWER BROOCH :


BROOCH YANG LAIN-LAIN JENIS BUNGA ^^




No comments: